Becker Indianapolis Pro 7953

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Becker Indianapolis Pro 7953 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

leo dirks 29-09-2009
Geschreven voor: Becker Indianapolis Pro 7953

ideale radio ,onopvallend zonder allerlei toeters en bellen gekleurde en verlichte knopjes gewoon een goed en degelijk apparaat zoals we gewend zijn van onze oosterburen, werkt en speelt altijd.

Henk.R 22-03-2009
Geschreven voor: Becker Indianapolis Pro 7953

Van alle electronische speeltjes die ik de afgelopen jaren gekocht heb is de indianapolis pro echt het summum ! in 1 auto heb ik hem al bijna 2 jaar en een paar weken geleden was ik bijna blij dat de vdo-dayton de geest gaf,dus gelijk ook een becker besteld. Alle mogelijkheden zijn aangesloten dus ook achteruit en speedpulse,dit laatste geeft iets meer zuiverheid en de snelheidsafhankelijke volumeregeling werkt dan tenminste ook. voorts zowel de vaste carkit op de phone- in maar ook de extra bluetooth microfoon.de vdo-cd wisselaar verwijderd en vervangen door een i-pod remotecontrol.Wat een ongelooflijk doordachte alleskunner! en dat in een sobere verpakking die niet erg opvalt in je dashboard.
in 1 woord geweldig !

ALFA 147 rijder 08-04-2008
Geschreven voor: Becker Indianapolis Pro 7953

Bij aanschaf van mijn nieuwe 147 zat deze navi erin, prima systeem. Makkelijk en snel!

Ik heb er alleen geen boekjes van, de stem van de navigatie is heel zacht, kan ik nauwelijk horen. Weet iemand hoe ik dit volume kan aanpassen?

Je zou me erg opweg helpen!!!!

Mvg,

Alfa 147 rijder.

driverr 22-02-2008
Geschreven voor: Becker Indianapolis Pro 7953

Systeem door erkende inbouwer laten plaatsen.
Was in 3 kwarties gebeurd.
Tevens goede uitleg gehad over de werking: vrij simpel.

Conclusie na 1 week intensief gebruik:
prima systeem leidt je binnen een straal van 5 meter van deur tot deur.
Goed geluid van CD/radio en navigatie.
Geen hinderlijke navigatie stem.
Kortom zeer tevreden

punto2002 13-10-2007
Geschreven voor: Becker Indianapolis Pro 7953

Geweldig apparaat, kan niets anders zeggen!

Heb hiervoor Blaupunkt en een TomTom gehad, maar dit is duidelijk betere kwaliteit.

Navigatie is supersnel en heel duidelijk. Eenvoudige maar precieze aanwijzingen. Snelle herberekening van de route en systeem blijft up-to-date door TMC en berekent constant de snelste route.

Geluidskwaliteit is zeer goed, lekker vol geluid. Telefoonfunctie is ook zeer handig, gewoon instappen in je auto en alles gaat automatisch. Je telefoon werkt meteen!

Nooit meer iets anders dan een Becker voor mij!

Herman7512 02-09-2007
Geschreven voor: Becker Indianapolis Pro 7953

Zeer goed apparaat van de alom bekende Mercedes leverancier van geluids en navigatie systemen.
Heb deze Becker Indianapolis pro 7950 2 weken geleden laten inbouwen inclusief een eindversterker.
De sound is geweldig, alles is makkelijk in te regelen en de bediening zeer eenvoudig. Ook de navigatie (uiteraard zonder kaart) is heel gemakkelijk te bedienen en werkt perfect. Kortom een aanrader....

JohanH 23-04-2007
Geschreven voor: Becker Indianapolis Pro 7953

Een geweldig apparaat waar alles op zit wat belangrijk is voor een navigatiesysteem. De bediening laat niets te wensen over en is voor een kind nog te begrijpen. Zeer duidelijke en nauwkeurige navigatie. 1 minpunt heb ik wel (maar dat kan een verkeerde instelling zijn) het geluid van de radio lijkt af en toe wat te verlopen van doffer naar helder en weer terug. Het maakt hierbij niet uit of je naar de radio luistert of naar een CD. Verder niets dan lof voor een apparaat dat gelukkig niet op het dashbord in de weg staat.

FBI 27-08-2006

Sinds een week in gebruik. Geweldig toestel. Lekker snel en precies. Vooral de
bleutooth voor de telefoon is geweldig. Niet meer met je telefoon klooien
gewoon instappen en de radio doet de rest. Alleen jammer dat er geen
telefoonboek ik kan.
Aanrader.